Spokojený zákazník se vrátí k dalšímu nákupu, nespokojený ne.

Nekvalitní zboží znamená nebezpečí reklamace ze strany zákazníka. 

Špatně vyřízená reklamace znamená ztrátu zákazníka.

Je- li to technicky možné, ke každému zboží má být uvedeno co nejvíce parametrů, i těch horších. 

Baťovská cena zákazníka dezorientuje, je to jeden z mnoha legálních, ale neférových marketingových triků.

Většinu zákazníků zajímá cena s DPH, nikoli cena bez DPH. 

Žádný zákazník není a nemá právo být jakkoli preferován oproti jinému zákazníkovi.


Košík 0 Výrobek Výrobky (prázdný)    

Žádné výrobky

Závisí na výběru zákazníka Doprava
0,0000 Kč Celkem

Chci objednat zboží v košíku

Výrobek přidán do košíku
Množství
Celkem
V košíku je 0 výrobků. V košíku je 1 výrobek.
Celková cena zboží
Dopravné celkem  Závisí na výběru zákazníka
Celkem
Chci nakoupit další výrobky za jedno poštovné Chci objednat zboží v košíku

Výrobci

    Odběr novinek